Różne fory reklamy zewnętrznej
Reklama zewnętrzna to jedna z najpopularniejszych i najstarszych form reklamy. Jest ona stosunkowo łatwa do zrealizowania i może przybierać najprzeróżniejsze formy. Nawet jeśli posiadamy działalność o ogólnokrajowym czy ogólnoeuropejskim zasięgu, to musimy pamiętać , że funkcjonujemy też w jakiejś czasoprzestrzeni, przecież druzgocąco lepsze wyniki sprzedażowe placówki w mieście X w stosunku do miasta Y nie biorą się z niczego. W dużej mierze wynikają one z zaangażowania pracowników, ale też właśnie z odpowiednich działań promocyjno-marketingowych.
Na te działania powinna składać się wielopłaszczyznowa reklama zewnętrzna. Po pierwsze należy rozpocząć od odpowiedniego oznakowania swojej placówki poprzez widoczny szyld, plakaty, potykacze itp. Nie można jednak zapomnieć o reklamach w innych częściach miasta i regionu, a więc rozmaitych tablicach, banerach, plakatach, reklamach zamieszczanych na samochodach czy środkach komunikacji miejskiej, jak też na mniejszych formach wizualnych takich jak wlepki czy ulotki.