Reklama radiowa o zasięgu lokalnym i krajowym
Dobra reklama powinna funkcjonować na wielu polach. Kiedy zabieramy się za promocję i reklamę naszej firmy powinniśmy się jednak zdecydować na te, które są najpopularniejsze i najbardziej efektywne. Słowo pisane, a co za tym idzie reklamy prasowe tracą na sile. Coraz mniej osób kupuje prasę codzienną z uwagi na to, że zwarte w nich treści bardzo szybko dezaktualizują się i nie wytrzymują konkurencji z radiem, prasą czy telewizją. Reklama radiowa i samo radio wciąż jeszcze ma się świetnie.
Radio stało się bardzo powszechnym medium, którego słuchamy w domu, w samochodzie, w pracy czy w szkole. Reklama radiowa nie jest więc szczególnie droga, jeśli chodzi o koszty wytworzenia, a posada bardzo duże pole rażenia. W zależności od tego jaki jest profil naszej działalności i jej zasięg możemy się zdecydować na reklamę w radiu lokalnym lub ogólnokrajowym. W tym pierwszym przypadku kierujemy ją do bardzo wąskiego grona odbiorców, jednak jest to bardzo wyselekcjonowane grono, które stanowi właśnie nasz potencjalny target.