Reklama o której się mówi
Kiedy tworzymy reklamę bez względu na to czy ma to być wielkoformatowa reklama telewizyjna, reklama radiowa czy też jakaś forma reklamy zewnętrznej to powinniśmy dołożyć naszych starań, aby była to reklama ciekawa, zaskakująca, a najlepiej zabawna oraz profesjonalnie wykonana. Taka, o której się mówi. Zaczyna ona wtedy żyć swoim życiem. Jest sobie przekazywana z ust od ust, a przecież o to reklamodawcom chodzi. Niektóre slogany reklamowe na stałe wchodzą do powszechnego użytku.
Niektórzy nie zaryzykują nawet stworzenie reklamy, która będzie wiązała się z pewnym skandalem czy kontrowersjami byle tylko było o niej głośno. Zamierzony cel jest wtedy osiągnięty. Jednak trudno całkowicie zgodzić się z tą opinia. Rozgłos z pewnością jest potrzebny. Niemniej ważne jest jednak budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Z tego powodu powinniśmy postawić na to, aby reklama budziła raczej pozytywne skojarzenia, bo to przekłada się bezpośrednio na to jak odbierany jest dany produkt lub też cała linia produktów. Ciekawie, zabawnie i atrakcyjnie, ale też z pewnym wyczuciem i dobrym smakiem.