Nietypowy pomysł – reklama samochodowa
Duże zagraniczne koncerny i przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na reklamę w radiu, telewizji i innych środkach masowego przekazu. Przeciętny Kowalski, który dopiero co otworzył swoją firmę nie udźwignie jednak tego typu reklamy. W zasadzie nie ma też takiej potrzeby. Warto wtedy pomyśleć o lokalnym rynku i swoich indywidualnych odbiorcach. Bardzo ważne jest wtedy zadbanie o odpowiednią reklamę zewnętrzną, a więc różnego typu szyldy, plakaty, kalendarze i ulotki. Jednak są to wszystko formy dosyć oklepane, które zwłaszcza jeśli zostały zamówione w dużych nakładach również nie są zbyt tanie.
Z tego względu lepiej pomyśleć o reklamie bardziej oryginalnej, ale jednocześnie nie wiążącej się ze zbyt dużymi kosztami. Jeśli posiadamy samochód lub samochody służbowe, bardzo dobrym pomysłem może być wykorzystanie ich jako mobilnej reklamy. Dzięki temu nasza reklama będzie przemieszczała się wraz z nami. Reklama taka nanoszona jest na specjalnych foliach samochodowych. Jest odporna na działanie czynników atmosferycznych i jest dosyć trwała.