Budowanie pozytywnego wizerunku
Kiedy myślimy o prowadzeniu własnej działalności musimy nie tylko pomyśleć o konkretnych działaniach związanych z procesem produkcyjnym czy świadczonymi usługami, ale również o tym w jaki sposób ją rozreklamować. Konieczne będą równego typu programy i akcje promocyjne. Z tego względu musimy mieć na uwadze to, że część naszego założonego budżetu musi być przewidziana właśnie na promocję i reklamę. Konieczne będą więc nie tylko dobra strona internetowa, różne formy reklamy zewnętrznej, tablice, plakaty, ulotki, ale także różnego typu gadżety reklamowe.
Musimy sobie zdawać sprawę z tego, że klienci lubią dostawać coś za darmo. Mogą to być zarówno długopisy, notesy, kalendarze firmowe, smycze reklamowe, ale też cukierki, krówki czy lizaki firmowe. Mimo tego, że podobnych akcji promocyjnych jest obecnie bardzo dużo, to naprawdę mają one sens. Pomagają bowiem wytworzyć pozytywny wizerunek naszej firmy. Dzięki nim nasze logo utrwala się w świadomości, a nasza marka po prostu dobrze się kojarzy.