Dobra strona internetowa reklamą naszej firmy
Trudno byłoby w dzisiejszych czasach funkcjonować i skutecznie działać na rynku bez obecności w Internecie. Dobra strona internetowa to praktycznie początek, od którego powinniśmy rozpoczynać funkcjonowanie naszego biznesu. Jeśli jednak nasza strona internetowa ma pełnić jednocześnie formę reklamy powinna ona spełniać określone wymogi. Przede wszystkim powinna być dobrze wypozycjonowana, tak aby znajdowała się na samym szczycie listów wyszukiwania, aby łatwo było do niej dotrzeć.
Po drugie powinna być atrakcyjna wizualnie, ale bez przesady, tak aby nie zaważyło to jej przejrzystości i czytelności. Po trzecie musimy pamiętać o tym, że jest ona naszą wizytówką. Nie może więc być chaotyczna ani niedbała zarówno formie, jak w treści. Po czwarte powinniśmy umiejętnie się na nich chwalić, pisać o swoich osiągnięciach, zdobytych nagrodach, certyfikatach, zrealizowanych projektach, jak również zamieszczać polecenia i rekomendacje zadowolonych klientów. Po piąte powinna także być praktyczna, a więc informować przykładowo sposób w jaki sposób do nas dotrzeć lub też jak zmawiać nasze produkty i usługi.